Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni !

Monthly Archives: October 2014

  • 0
mobilier_birou_16

Anunț achiziție MOBILIER

header

Nr. 217/12/24.10.2014

Anunț achiziție MOBILIER

(cod CPV 3913000-2)

S.C. Alcomtur SRL achiziţionează mobilier în cadrul proiectului POSDRU/125/5.1/S/130529 cu titlul Rețeaua profesioniștilor în cautarea unui loc de munca-ProJobs”.

  1. Obiectul contractului: Achiziţie mobilier.
  2. Sursa de finanțare: Proiect finantat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni !
  3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii – Achiziție directă conform ordinului Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/15 octombrie 2013.
  4. Achizitor: S.C. Alcomtur S.R.L., cu sediul în Craiova, str. Unirii nr. 26, etaj , telefon : 0351 401692, e-mail: alcomtur@yahoo.com în calitate de partener in cadrul proiectului.
  5. Valoarea estimatã a serviciilor: 7823 lei fara TVA.
  6. Durata estimata a contractului : 10 noiembrie 2014 – 30 septembrie 2015.
  7. Plata serviciilor se va efectua în termen de 30 zile de la emiterea facturii de cãtre prestator.
  8. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului : oferta cea mai avantajoasă
  9. Specificațiile tehnice sunt atașate
1 Dulap arhivare 4 buc Dulap arhivare, pal, dimensiuni: 2000x800x400, incuietori
2 Birou 6 buc Birou, cadru metalic cu talpa ambutisata,protectie pentru cabluri, blat pal, suporti de panou frontal si panou frontal din tabla perforata, dimensiuni : 1400x600x720
3 Scaune 6 buc Scaun birou, ergonomic, rotativ.

 

  1. Adresa pentru depunerea ofertelor de pret: Craiova, str. Unirii nr.26, etaj 1 telefon/ fax: 0351 401692 sau prin e-mail la adresa alcomtur@yahoo.com
  2. Data si ora limita pentru depunerea ofertelor de pret: 02.11.2014, ora 16.00.

Pentru informatii suplimentare legate de contractul de achizitie va rugam contactați:

Trușcă Răducu

Secretar

Tel.           0761689179

Tel/ Fax.   0351 401692      

alcomtur@yahoo.com

footer


  • 0
atribuire

Anunt de atribuire – SERVICII DE EDITARE ȘI TIPĂRIRE MATERIALE PUBLICITARE

header

Nr. 206/12/21.10.2014

                                                                                              Aprob,

                                                                       Manager de proiect

                                   Ruslan Oprescu

 

Anunț de atribuire

a contractului de achizitie publică

SERVICII DE EDITARE ȘI TIPĂRIRE MATERIALE PUBLICITARE

în cadrul proiectului ProJobs – Reteaua Profesionistilor în căutarea unui loc de muncă, POSDRU/125/5,1/S/130529

I Achizitor : Sc Alcomtur SRL, str Unirii nr. 26 Craiova, Dolj, tel/fax 0351401692; email: alcomtur@yahoo.com

II Obiectul contractului si procedura

  • Denumire contract și procedură:

Contract de achiziție publică pentru servicii de editare și tipărire materiale publicitare în cadrul proiectului ProJobs – „Reteaua Profesionistilor în căutarea unui loc de muncă”, achizitie directă

  • Obiectul Contractului: Achizitie servicii de editare și tipărire materiale publicitare: caiete, pixuri, CD-uri
  • Tip Contract: Achizitie
  • Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut
  • Procedura : cerere și ofertă

III Atribuirea Contractului

  • Nr de oferte primite: 3
  • Câștigător: Mediaconcept SRl, cu sediul în Malu Mare, Aleea Gutuilor, nr. 632
  • Pret total al contractulu (fara TVA) : 2952 lei fără TVA

footer


  • 0
anunt

Specificație tehnică pentru atribuirea contractului de servicii de tipărire pliant și broșură

header

Investeşte în  oameni !

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Nr. contract: POSDRU/125/5.1/S/130529

Titlul proiectului: Reteaua profesionistilor in cautarea unui loc de munca-ProJobs”
Beneficiar: Fundaţia Centrul Român pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii –CRIMM

Partener: S.C.Alcomtur

 

Specificație tehnică pentru atribuirea contractului de servicii de tipărire pliant și broșură  în cadrul proiectului : Rețeaua profesioniștilor în căutarea unui loc de muncă-ProJobs” , Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial „Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013”, „Investește în oameni !”

 

 

Achizitor S.C.Alcomtur
Titlul proiectului Rețeaua profesioniștilor în căutarea unui loc de muncă-ProJobs”
Numărul contractului de finantare POSDRU/125/5.1/S/130529 
Calitatea achizitorului în cadrul proiectului Partener
Adresa Strada Unirii, nr.26, etaj I, Craiova, tel./fax: 0351 401692 
Persoana de contact: Răducu Trușcă
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publică: Achizitie directa conform ordinului Ministrului fondurilor europene nr. 1120/15 octombrie 2013. 

 

Specificații tehnice pentru tiparituri :

 

PLIANT DE PREZENTARE A PROIECTULUI

Format închis: A4 faţă-verso, pliat in 3

Policromie: integral

Hârtie: DCL 150 gr/mp

Biguire

Termen de livrare: 5 zile lucrătoare din momentul transmiterii materialului în format electronic

Tiraj: 500 exemplare

Livrare : la sediul beneficiarului

 

BROSURA  EXPLICATIVA CURSURI DE FORMARE

Format închis: A5

Interior : Policromie integral, Hârtie DCL 115 gr/mp

Coperţi:Policromie integral, Hârtie DCL 180 gr/mp

Broşat termoclei şi înfoliat în pachete cu 50 exemplare

Numar de pagini : 8+4 coperti

Termen de livrare: 5 zile lucrătoare din momentul transmiterii materialului in format electronic

Tiraj: 300 exemplare

Livrare : la sediul beneficiarului

 

CONDIŢII GENERALE:

 

  • Pentru fiecare publicaţie, există posibilitatea modificării ulterioare a cantităţilor efectiv comandate (+/- maxim 20%).
  • Pentru fiecare publicaţie care va fi tipărită în cadrul contractului se solicită probă de culoare (cromalin, proof digital) – copertă + interior, pentru bunul de tipar.
  • Pentru firmele care nu au sediul in Craiova, bunul de tipar se va acorda în Craiova iar livrarea produselor se va face la sediul achizitorului
  • Machetele finale pentru tipărire vor fi predate beneficiarului pe suport magnetic şi vor intra în proprietatea acestuia.
  • Receptia tirajului fiecărei publicaţii se va face la sediul achizitorului, pe baza unui proces verbal de receptie cantitativa si calitativa semnat de catre reprezentantul prestatorului si reprezentantii achizitorului.

 

In cazul in care comisia de receptie identifica 10 exemplare din fiecare publicaţie care nu corespund din punct de vedere calitativ – tipar înnecat, pete de cerneală, margini neregulate sau asimetrice ş.a. – ACHIZITORUL are dreptul de a refuza întregul tiraj.

 

 

Aprobat,

Oprescu Ruslan

Manager proiect


  • 0
editare si tiparire

SERVICII DE EDITARE ȘI TIPĂRIRE MATERIALE PUBLICITARE

header

Nr. 184/12/14.10.2014             

Anunț achiziție

SERVICII DE EDITARE ȘI TIPĂRIRE MATERIALE PUBLICITARE

(cod CPV 79823000-9)

S.C. Alcomtur SRL achiziţionează servicii de editare și tipărire materiale publicitare în cadrul proiectului POSDRU/125/5.1/S/130529 cu titlulRețeaua profesioniștilor în cautarea unui loc de munca-ProJobs.

  1. Obiectul contractului: Achiziţie servicii de tipărire materiale publicitare
  2. Sursa de finanțare: Proiect finantat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni !
  3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii – Achiziție directă conform ordinului Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/15 octombrie 2013.
  4. Achizitor: S.C. Alcomtur S.R.L., cu sediul în Craiova, str. Unirii nr. 26, etaj , telefon : 0351 401692, e-mail: alcomtur@yahoo.com în calitate de partener in cadrul proiectului.
  5. Valoarea estimatã a serviciilor: 1500 lei fara TVA.
  6. Durata estimata a contractului : 21 octombrie 2014 – 30 septembrie 2015.
  7. Plata serviciilor se va efectua în termen de maxim 30 zile de la emiterea facturii de cãtre prestator.
  8. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului : prețul cel mai scăzut
  9. Specificațiile tehnice le puteți citi dând click aici.
  10. Adresa pentru depunerea ofertelor de pret: Craiova, str. Unirii nr.26, etaj 1 telefon/ fax: 0351 401692 sau prin e-mail la adresa alcomtur@yahoo.com
  11. Data si ora limita pentru depunerea ofertelor de pret: 23.10.2014

 

Pentru informatii suplimentare legate de contractul de achizitie va rugam contactati:

Trușcă Răducu

Secretar

Tel. Mob. 0726702070

Fix.    0351 401692 

alcomtur@yahoo.com

footer


  • 0
caiet-mecanic-a4-cu-4-inele-one-color-blasetti

Anunț achiziție SERVICII DE EDITARE ȘI TIPĂRIRE MATERIALE PUBLICITARE

header

NR 183/14.10.2014

Anunț achiziție SERVICII DE EDITARE ȘI TIPĂRIRE MATERIALE PUBLICITARE (cod CPV 79341000-6)

S.C. Alcomtur SRL achiziţionează servicii de editare și tipărire materiale publicitare în cadrul proiectului POSDRU/125/5.1/S/130529 cu titlul „Rețeaua profesioniștilor în cautarea unui loc de munca-ProJobs”.

  1. Obiectul contractului: Achiziţie servicii de Producție și materiale publicitare.
  2. Sursa de finanțare: Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni !
  3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii – Achiziție directă conform ordinului Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/15 octombrie 2013.
  4. Achizitor: S.C. Alcomtur S.R.L., cu sediul în Craiova, str. Unirii nr. 26, etaj , telefon : 0351 401692, e-mail: alcomtur@yahoo.com în calitate de partener în cadrul proiectului.
  5. Valoarea estimatã a serviciilor: 4065 lei fără TVA.
  6. Durata estimată a contractului : 21 octombrie 2014 – 30 septembrie 2015.
  7. Plata serviciilor se va efectua în termen de maxim 30 zile de la emiterea facturii de cãtre prestator.
  8. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului : pretul cel mai scăzut
  9. Specificațiile tehnice: toate materialele trebuiesc inscripționate cu sigla UE, sigla proiectlului cât și a partenerului ce desfășoară acivitatea după cum urmează
1 Caiet A4 180 buc Caiet A4, cu 100 pagini foaie velina, legate cu spiră, copertă 1 personalizată, cu logo proiect si logo partener,  policromie
2 Pix Personalizat 180 buc Pixuri cu mină de culoare albastră, personalizate, confecționate din material dur (plastic și metal), de calitate, cu accesorii cromate și mecanism de închidere/deschidere prin apăsare personalizate cu sigla proiectului si a UE
3 DVD Personalizat  180 buc DVD personalizat cu sigla proiectului si a UE. DVD ce trebuie să conțină documentele suport curs.

 

  1. Adresa pentru depunerea ofertelor de preț: Craiova, str. Unirii nr.26, etaj 1 telefon/ fax: 0351 401692 sau prin e-mail la adresa alcomtur@yahoo.com
  2. Data și ora limită pentru depunerea ofertelor de preț: 20.10.2014

Pentru informații suplimentare legate de contractul de achiziție vă rugăm să-l contactați pe domnul:

Trușcă Răducu

Secretar

Tel. Mob. 0726702070

Fix.    0351 401692 

alcomtur@yahoo.com

Download anunț de achiziție de aici : Anunt achizitie productie de materiale publicitare

footer

 


  • 0
publicitate

Anunt de atribuire – SERVICII DE PUBLICITATE IN MEDIA

headerNr. 164/03.10.2014

Aprob,

Manager de proiect

                                   Ruslan Oprescu

 

 

Anunț de atribuire

a contractului de achizitie publică de SERVICII DE PUBLICITATE IN MEDIA (cod CPV 79341000-6)

în cadrul proiectului ProJobs – Reteaua Profesionistilor în căutarea unui loc de muncă, POSDRU/125/5,1/S/130529

I Achizitor : Sc Alcomtur SRL, str Unirii nr. 26 Craiova, Dolj, tel/fax 0351401692; email: alcomtur@yahoo.com

II Obiectul contractului si procedura

  • Denumire contract si procedura:

Contract de achizitie publica pentru  “Servicii de publicitate in media”, în cadrul proiectului ProJobs – „Reteaua Profesionistilor în căutarea unui loc de muncă”, achizitie directă

  • Obiectul Contractului: achizitie Servicii de publicitate in media
  • Tip Contract: Achizitie
  • Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut
  • Procedura : Studiu de piata, cerere si oferta, licitatie

III Atribuirea Contractului

  • Nr de oferte primite: 3
  • Câștigător: Editie Speciala – SC PERSIL IMPEX SRL, cu sediul in Carcea, str Sergentului nr. 42, jud Dolj
  • Pret total al contractului (fara TVA) : 8 000 Ron fara TVA

 

footer